Ako si vybrať serióznu firmu na home staging? – Tipy

Na trhu s nehnuteľnosťami dnes pôsobí množstvo firiem, ktoré sa venujú home stagingu. Aspoň to o sebe tvrdia. Nie každá vám však ponúkne profesionálnu službu so všetkým, čo k nej bezpodmienečne patrí. Ako teda odlíšiť dobrú firmu od zlej? Čo je pri výbere naozaj dôležité?

Ako si vybrať serióznu firmu na home staging? - Tipy - HOME STAGING | HomeBrand

Aby ste sa dostali k profesionálnemu home stagingovému výsledku, musí firma na home staging spĺňať niekoľko zásadných kritérií. Ak ich nespĺňa, môžete ľahko naraziť na podvodníkov, ktorý pojmom home staging označujú upratovacie služby alebo len nadekorovanie vázy na jedálenskom stole.  Čítajte pozorne a zohľadnite každý jeden tip, ktorý tu opisujeme.

1. História a skúsenosti home stagerov

Home staging sa neustále vyvíja. Je však veľmi dôležité, aby mal  váš budúci dodávateľ home stagingu bohaté skúsenosti a prešiel si viacerými typmi nehnuteľností. Úplne inak sa pracuje s nehnuteľnosťou, ktorá je dispozične neštandardná, ako na klasickom 2 izbovom byte. Roky skúseností vášho dodávateľa, zabezpečia, že ho už nič nové neprekvapí.

Overte kvalitu skúseností home stagera

Overiť skutočnú kvalitu práce home stagera si môžete napríklad cez fotografie, ktoré home stagingové firmy na svoju prezentáciu najčastejšie. Porovnanie fotografií „pred“ a „po“ home stagingu vám pomôže utvoriť si lepšiu predstavu o rozsahu aj kvalite práce. Ak takéto materiály nikde neuvádzajú, môžete si byť istí, že ide o pofidérnu spoločnosť.

Čo je pre vás výhodné?

Zaujímať by vás však mali aj iné ukazovatele, ako „len“ pekné obrázky. Home staging je hlavne o rýchlosti a ziskovosti z predaja. Zamerajte sa aj na to, či je home staging od vybraného dodávateľa skutočne rentabilný, a aký veľký prínos pre vás bude mať. Za službu si predsa platíte, a preto vám odporúčame prepočítať si náklady na službu a porovnať ich s reálnym prínosom.

Ako si vybrať serióznu firmu na home staging? - Tipy - HOME STAGING | HomeBrand

2. Dostupnosť skladu nábytku a doplnkov

Podstata home stagingu spočíva v samotnom zariaďovaní a dekorovaní interiéru. Dekorovanie, ktoré nie je iba zbytočnou stratou času a financií, musí byť dobre premyslené a cielené na správnu skupinu záujemcov. Home staging by mal zanechať v záujemcovi čo najlepší dojem. Apeluje pri tom na jeho základné ľudské emócie – túžbu po ozajstnom domove. Ak sa tak stane, záujemca nebude mať viac potrebu uvažovať o inej ponuke.

Štýlový a efektívny home staging

Veľká časť zdanlivo nepredajných nehnuteľností, ktoré sú v ponuke aj niekoľko mesiacov, by mala prejsť „refreshom“ interiéru. To je už úlohou profesionálnej home stagingovej firmy, ktorá disponuje vlastným skladom nábytku a doplnkov. V týchto prípadoch treba priniesť naozaj množstvo vecí – nábytok, doplnky, kvety i ďalšie kúsky na zútulnenie priestoru. Veľakrát sa dá pracovať aj s tým, čo sa už v nehnuteľnosti nachádza. Použitie takýchto prvkov by však nemalo byť na úkor kvality home stagingu, a tým pádom ani na úkor klienta.

Žiadne zbytočné nákupy

Akákoľvek firma, ktorá nemá na prácu potrebné vybavenie, nemôže byť efektívna. Niekedy zručnosti či kreativita ako jediný nástroj nestačia. Firma musí byť na home staging riadne vyzbrojená a pripravená aj na veľké zmeny interiéru v krátkom čase. Ak dodávateľ strávi iba výberom a nákupom všetkého, čo chce pri home stagingu použiť, aj niekoľko dní či týždňov, stráca potom táto služba svoj význam.

3. Referencie firiem

Jedným z dôležitých parametrov pri výbere vhodnej home stagingovej firmy sú vždy referencie. Referencie sú zrkadlom kvality poskytovaných služieb a tiež miery spokojnosti zákazníka. Pre klientov a širokú verejnosť predstavujú zdroj podstatných informácií o firme a jej službách, a pomáhajú záujemcom rozhodnúť sa ľahšie.

Ako si vybrať serióznu firmu na home staging? - Tipy - HOME STAGING | HomeBrand

HomeBrand – profesionálna firma na home staging

Naša firma si zakladá na transparentnosti a vysokej spokojnosti každého klienta. Aj preto na našej stránke nájdete nie len opisy jednotlivých projektov, ale aj slovné referencie, ktoré nám naši zákazníci zanechali. Naše referencie neustále dopĺňame, preto si vždy môžete pozrieť naše aktuálne projekty i prácu.

Projekty a štatistiky

Okrem množstva projektov s fotografiami PRED a PO na našej webovej stránke nájdete aj zverejnené štatistiky bez ďalších prikrášlení. V každom projekte si tak môžete pozrieť údaje o tom, ako veľmi sa nehnuteľnosť po home stagingu zhodnotila, ako rýchlo sa predala resp. prenajala, a koľko home staging trval.

Máme vlastný sklad

Nakoľko sa trh neustále vyvíja, klientom robíme individuálne analýzy ešte pred tým, ako im službu home staging odporučíme. Pri niektorých nehnuteľnostiach totiž home staging nemá pre klienta veľký prínos. Vieme však nájsť aj iné, alternatívne riešenie.

Naše skúsenosti a projekty nám ukázali, že najefektívnejší spôsob pre naozaj kvalitný home staging, je mať vlastný sklad. V našom sklade preto držíme vyše tisíc kusov rozličného tovaru, ktorý je našim home stagerom hneď po ruke. Klientom tieto veci zapožičiavame na celú dobu predaja nehnuteľnosti, vďaka čomu ušetria aj na ďalších nákladoch.

Nie je problémom ani to, ak chce záujemca nehnuteľnosť zakúpiť v stave, v akom sa práve nachádza – teda aj s našimi doplnkami. Takéto situácie nás tešia, pretože vidíme, že sa im naša práca naozaj páči. Takýmto ponukám sme, samozrejme, otvorení.

 

Ako najdôležitejšie body pri výbere správnej firmy na home staging by sme, určite, zaradili dlhoročné skúsenosti v oblasti, možnosť zapožičania dekorácií a nábytku, ideálnu veľkosť dodávateľa, ktorý je pre klienta prínosom a referencie zákazníkov. Toto všetko vám vieme poskytnúť. Ozvite sa nám.

Zdieľať článok na: